Հայոց լեզու

Հայոց լեզու

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1. Տրված դերանուններով (սեռական հոլով) նախադասություններ կազմի՛ր և լրացրո՛ւ նախադասությունը:

Իմ, քո, նրա, իր, մեր, ձեր:
Սեռական հոլովը ցույց է տալիս այն առարկան,որին պատկանում կամ վերաբերում է որևէ բան:

2. Հոլովման աղյուսակում գրի՛ր տրված դերաննուների համապատասխան ձևերը  և պատասխանի՛ր հարցերին:

  • Ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք, ո՞վ:
    • Ուղղական (ո՞վ)-ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք, ո՞վ
    • Սեռական (ո՞ւմ)-իմ, քո, նրա, իր, մեր, ձեր, նրանց, ո՞ւմ
    • Տրական (ո՞ւմ)-ինձ, քեզ, նրան, իրեն, մեզ, ձեզ, նրանց, ո՞ւմ
    • Հայցական (ո՞ւմ)-ինձ, քեզ, նրան, իրեն, մեզ, ձեզ, նրանց, ո՞ւմ
    • Բացառական(ումի՞ց)-ինձնից, քեզնից, նրանից, իրենից, մեզնից, ձեզնից, նրանցից, ումի՞ց
    • Գործիական (ումո՞վ)-ինձնով, քեզնով, նրանով, իրենով, մեզնով, ձեզնով, նրանցով, ումո՞վ
    • Ներգոյական- (ո՞ւմ մեջ)-իմ մեջ, քո մեջ, նրա մեջ, իր մեջ, մեր մեջ, ձեր մեջ, նրանց մեջ, ո՞ւմ մեջ
Հայոց լեզու

Քերականական առանջադրաքներ

Աշխատանք դասարանում

Անձնական դերանուն

1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր 

 մենք անձնական դերանվան համապատասխան ձևերը:

Մեր քաղաքում հիմա շատ բան է փոխվել:
Երկար ժամանակ մեզ պատմում էր, թե որտե՛ղ է եղել և ինչե՛ր է տեսել: Հիմա նա մեզնից հեռու է հազարավոր կիլոմետրերով:
Գրում է, թե որտեղ է ապրում ու մեզ սպասելով է անցկացնում ժամանակը:
Մի  քանի տարի մեր  տանն ապրեց:
Տատս մեզանից բողոքում է, բայց առանց մեզ էլ չի դիմանում:

2. Հարցական դերանունները փոխարինի՛ր ես, դու, նա, ինքը, մենք, դուք, նրանք անձնական դերանունների համապատասխան ձևերով:

Ո՞վ եկավ։ նա եկավ
Մոտենալ ո՞ւմ։ մոտեցավ ինձ
Հեռանալ ումի՞ց: հեռացավ քեզնից
Հիանալ ումո՞վ: հիացավ նրանով

3. Ընդգծված գոյականները և հարցական դերանունները փոխարինի՛ր ես, դու, նա, մենք, դուք , նրանք դերանունների համապատասխան ձևերով:

Նրա խաղալիքն էր ջարդել:

Առանց քեզ տեղ չէր գնում:
Նրա ճառելն առաջին անգամ էր տեսնում:
Հանուն քեզ ամբողջ ամառը մնաց շոգ քաղաքում:
Ձեր պարտեզն է օր օրի կանաչում ու գեղեցկանում:

Հանձնաժողովն ինձ տվեց մրցանակը:

4. Դերանունների տրված զույգերի մեջ առանձնացրո՛ւ տրական հոլովով դրվածները: Խմբավորի՛ր բառազույգերի մյուս անդամները և դրանք անվանի՛ր:

Իմ, ինձ

քո, քեզ,

նրա, նրան,

իր, իրեն,

մեր, մեզ,

ձեր, ձեզ:

Տրական հոլով- ինձ, քեզ, նրան, իրեն, մեզ, ձեզ,