Հայոց լեզու, Մայրենի

Հայոց լեզու

Լրացուցիչ աշխատանք (տանը)

1.     1.Կազմի՛ր հարաբերական ածականներ:
Երկաթ դարպաս-երկաթե դարպաս
մետաքս թաշկինակ-մետաքսե թաշկինակ
լեռ գոտի-լեռան գոտի
ծով կենդանի-ծովային կենդանի

       2. Բացատրի՛ր դարձվածքները՝ անբան Հուռի, աքիլլեսյան գարշապար, հին երգը երգել:
Անբան Հուռի ֊ ոչինչ չանող
Աքիլլեսյան գարշապար ֊ խոցելի տեղ
Հին երգը երգել ֊ կրկնել

3. Կազմի՛ր ածականներ հետևյալ բառերից՝ դյութել, ընկեր, բաղձանք, թախիծ, հնչյուն, մայր:
դյութել-դյութիչ
ընկեր-ընկերական
բաղձանք-բաղձալի
թախիծ-թախծոտ
հնչյուն-հնչեղ

մայր-մայրական

4. Ածականները տեղադրի՛ր տեքստի մեջ՝ սպիտակ, հավերժական, մռայլ, շքեղ, լեռնային, փղոսկրե, սարսռազդու, տկար:
Շքեղ պալատում նստել էր մռայլ Չինգիզ խանը գահույքի վրա՝ զառամած գլուխը սպիտակ մազերի տակ, ինչպես սպիտակ ձյուների տակ  Տյան շանի գագաթը: Խամրած աչքերով,տկար մարմնով նա փռվել էր գահույքին: Լեռնային հեղեղները սանձող ձեռքերը թուլացել էին, ժողովուրդներ սասանող սարսռազդու ձայնը մարել էր:

Հայոց լեզու

Այս աշխարհը հիասքանչ է

Իսկապես, կյանքը հիասքանչ է, երբ դու առողջ ես,երբ քո ընտանիքի անդամները առողջ են ․․․

Կյանքը հիասքանչ է,երբ դու շրջապատված ես լավ ու բարի մարդկանցով ,երբ դու որևէ բանի կարիք չունես․․․

Ես ինձ համարում եմ երջանիկ մարդ,քանի որ այս հիասքանչ աշխարհում ես ամեն բան ունեմ երջանիկ լինելու համար․լավ ընտանիք,հրաշալի ծնողներ,աննման քույր ու եղբայր,հրաշալի տատիկ ու պապիկ։